21. september 2007

Abscense

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hellu! Takk for hilsen på siden min. Ja, ser det går litt tregere i frekvensen her også.. ;)

Jeg fant ut at det var mye hyggeligere å kommentere å skrive på andres sider enn å skrive sjæl.:)
Har du sjekket ut enkelte linker fra amie sin side:
www.frokenmakelos.blogspot.com
selvisk.wordpress.com
virveltanke mm.

Mange virkelig bra. Og dette er aktive bloggere! Bare som en liten anbefaling!

Knuss,
Cattinka

Anonym sa...

You have left the building?

Ta vare på dæ sjøl!
Nuss fra c.

rita rata sa...

Hei, snuppa!
Er litt pá " (pause), tror jeg. Plutselig begynner dette kanskje á rulle igjen... :) Man vet liksom ikke nár eller om.. :) Har du det bra? Blogger du om dagen selv?
Háper alt er vel. Koselig du fortsatt stikker innom. Kanskje jeg skal bláse liv i dette her igjen? Hmmm... :)
Klem til deg, Cattis.

Anonym sa...

heei! Ja, blås liv igjen. Fakisk minner du litt om en blogger som startet først i nov 2007. Hun bor også i utlandet, og kaller seg mettalterego;) Sprudlende og skriveglad er hun også.

Har det ellrs fint. Gr mot slutten av studier nå. Endelig. Men så er det jo litt pes samtidig;)

ha en fin dag!
pps:jobber du fremdeles blant disse legene, og trives fortsatt?
:)

rita rata sa...

Hei igjen, Catt!
Joda, jeg holder til pá "lyckliga kliniken". Man má jo ha en jobb.

Hva studerer du??

Anonym sa...

Hei! WELCOME back!!

Jeg studerer sosiologi og statsvitenskap. Akkurat nå holder jeg på med oppgave om innvandring. Får se hur det gr.... :-/

Men du, synees du har så mange interessante tanker. Hvorfor ikke skrive lang tekst noen ganger; For jeg vet allerede at du skriver jÂttebra!

Ps! Har du forresten sjekket ut www.frokenmakelos.blogspot.com?
Eller virveltanke. ? (bør du!)
Har evt en til blogg jeg kan anbefale deg: Kaller seg Alter-.EGo, og er kvinnnelig nordmann bosatt i utlandet akkurat som deg. Tror du vil like henne. Og hun skriver om en del artige saker.

Tror adr var: mettalterego.blogspot.com. (Hvis det ikke går, si heller fra hvis du er interessert, s skal jeg sjekke nærmere etter).

Ha en fin helg! Catte-cat