28. april 2007

Welcome, Africa.







To all you out there tonight.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, Gibraltarstredet er storbeseilet av folk som ønsker lykke på kontinentet. Men hva ønsker de seg vekk fra? Trodde ikke det var hungersnød i nord, marokkoområdet?
cat.

Anonym sa...

PS! selv om du ikke skriver tekst- har du ikke klart å komme opp med særlige tema jeg hittil ikke har hørt om-- tror jeg... ! ;-)
beat it!!!

catt.

rita rata sa...

Er det en málsetning á hightlighte eller utdype nye og oppsiktsvekkende temaer som ingen har hórt om?
-Ikke min málsetning, hvertfall.
:)Jeg er verken journalist, nyhetsraporter, fotograf eller noe i den duren, og har aldri gitt meg ut for á vaere det, heller. Virker det sánn?

Jeg legger inn ting her som faller meg inn, som jeg syns er interessante eller som jeg tenker mye pá/fóler noe spesielt i forhold til. Min 'virkelighetsvariant' er subjektiv, Catt, -akkurat som alle andres. Ingen trenger á fóle seg páprakket andre folks fólelser eller tanker ifht forskjellige temaer. Mye derfor liker jeg bilder bedre enn tekst, eller fá ord istedet for mange.

Apropos de afrikanerne som legger ut pá Middelhavet med Spania som destinasjon... de fleste kommer fra ulike land lenger sór i Afrika. Senegal osv., og subsaharianere. De er mórkere i huden enn nord-afrikanerne. Flesteparten kommer i land pá kanarióyene. Flere dór underveis.

Dette er foróvrig et tema som opptar meg mye fordi her vi bor, omgás vi, prater med- og deler daglig virkelighet disse menneskene.