3. juli 2007

ulikhet


4 kommentarer:

Anonym sa...

hello! kjempefin påminnelse, takk!
blir glad for slike tankevekkere.
min inspirator jeg netoipp så påp tv, er nils arn eggen! han har et fantastisk humør, og en enorm vinner-og optimismementalitet!!!

god sumar!!
ct.

rita rata sa...

:) jeg husker ikke engang hvem Nils Arne Eggen er,- er han en sportskommentator?
Jeg har ogsá et par morsomme TVfolk som jeg stadig blir i godt humór av. De er begge sportskommentarer, en fyr med bart og ei som har nye briller hver gang hun er pá skjermen. Jeg lurer faert pá hva hun gjór nár hun ikke er pá TV. Hun virker sá glad og speedy. :) God sommer til deg og!

Elin Maria sa...

Jeg elsker å følge med folk litt for å finne ut hvilken personlighet de har. Synes alle de fire forskjellige har morsomme og fasinerende egenskaper. Selv er jeg ganske sangvinsk, slik som dama oppe til høyre. :p

rita rata sa...

:) E.M: Hei. Ja, personligheter er interessant. Eller folks uttrykksmáter og reaksjoner.