23. mars 2007

Lille Knut fra Berlin


... Noe sá inderlig sótt. Lille Knut Isbjórnsson.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Søtt, søtt! Thanks for showing this cute picture:=)

Så akkurat Al Gore på Oprah med dokumentar, ja. 3 mest populære dokumentar på verdensbasis ever!
Dokumentaren så jeg bare glimtvise klipp fra. Men det VAR SAKER KAN JEG SI DEG.
Catt

rita rata sa...

Catt: ja, sá noe om dette her (den miljódokumentaren) pá en side i en norsk nettavis.. skal sjekke det litt opp og ha órene ápne rundt forbi. Hadde likt á se den. Visste ikke at Al Gore var miljóengasjert. En fin overraskelse. :)

Amelie78 sa...

Og jeg fikk reklame for boka hans idag!!

- Aktuelle saker dette! Bottom Buzzer (blogger) har forøvrig anbefalt en film om temaet. Skal være bra.

H.

rita rata sa...

:) Ami: Ja, jeg fár ta meg en titt hos ham (BB), kanskje. Til helgen har jeg litt mer tid. :) Takk for tipset. Visste virkelig ikke om alt dette Al Gore-opplegget. Er det hans nye trekk i valgkampen eller var han alltid en miljóentusiast? Uansett,.. om han han stiller til valg, og om jeg hadde vaert sá heldig á ha stemmerett, hadde jeg kanskje stemt pá ham..

Skal smygkikke litt pá den boka hans. Her er en link for smakspróve: http://www.amazon.com/gp/reader/1594865671/ref=sib_dp_pt/102-5668384-6204162#reader-link