12. juni 2007

*****


4 kommentarer:

Anonym sa...

kostelig!!!
En slik, bare virtuell lama, hadde jeg tenkt å ha på bloggen min. Det finnes link fra hanulf sin blogg, hvis Du ønsker. hehe!!!!!!
Ps. savner de hyppige smådryppene dine!

ct.

rita rata sa...

Hei, Catt. Takk for tips om virtual pets! Próvde meg pá et lilla piggsvin, men det ble helt feil proposisjoner.
Er lite pá nett om dagen. Koselig á hóre fra deg. Jeg har altfor rotete tanker for tiden til á skrive innlegg, fóler jeg. Tenker litt pá mye og grubler inngáende over en del ting. Ellers har vi ferie, treffer folk og leser sá mange bóker jeg kan(egentlig bare én.. -leser sá sakte!). Men en lama i ny og ne har man tid til. :)
S.

longspider sa...

hehe... nudelig :)

jeg leser også veldig sakte... men mye. tror det er fordi jeg alltid prøver å absorbere hvert eneste ord...

rita rata sa...

:)H: ja, jeg er ogsá igrunn veldig glad i á lese bóker. Ogsá er det en sjarm forbundet med det, syns jeg. Det á holde pá med á lese en bok. For óyeblikket har jeg 3 bóker i huset som jeg gjerne skulle ha lest allerede. Men det er en tid for alt.