21. juni 2007

Sammen


3 kommentarer:

Anonym sa...

hi.hi. den brune hånda minnet om en afrikaner jeg akkurat har blitt kjent med.
har ham bare som venn, men min far sier stadig: "hold ham på en arms avstand", og mor " de er varmblodige disse afrikanere. jeg husker... som endte opp pregnant med en afrikaner"...
bare ler jeg. Fordommer ELLEr ikke.
de er jo rimelig direkte, og ikke sene med å ville utvide vennskapet... så man må holde bremsene godt inne selv!!ikke vanskelig.føler meg lite tiltrukket. hihi
ct;)

Anonym sa...

forresten er du gift med en innfødt, siden du bor i spania?
evt hvordan er det??
spanjoler er jo ganske sjarmerende da;)
ct.

ps! håper du har det bra om dagen?
sender ti solsikker til deg uansett;)

rita rata sa...

Hei! Takk for kommentarer og solsikker.

Jeg er gift med en afrikaner.
*(spók)*

****************************
Mannen min er en fantastisk spennende person. Han har tre svaert sá ulike nasjonaliteter, (og 3 pass). Han pleier som regel á si at han er argentinsk, -hvilket han fóler sterkest tilknytning til.

Det á vaere gift med noen fra en helt annen kultur vil jeg kalle sá underbart at alle ord jeg kommer pá i forsók pá á forklare det fóles bleke, upassende og tafatte.
En ting er á vaere gift (jippi). Dernest det á vaere gift med MIN mann, -den han er- et vidunder! Og sá: det at han kommer fra andre siden av kloden: Det blir 3 rikdommer (med utallige underavdelings-blessings) pá én gang. Masse takk til Gud.:)

Lykke til med dine bekjentskaper, Catt. Vaer tydelig, -det er alltid bra. Ta deg selv i vare og stol pá at Gud har den beste til deg. -Mer fantastisk enn in your dreams.
Halleluja.