4. mai 2007

:)


11 kommentarer:

Anonym sa...

denne skulle jeg likt en fortolking av!!
det jeg ser er en pannekake- katt. en storvokst musekropp med langt hundehode. Men usj- steke en katt?
stakkars..

catt;)

rita rata sa...

no comment :)

longspider sa...

Haha! Kattepannekake... nå måtte jeg le (Kanskje jeg rapper den en dag...) Morsomme tegneserier under også...

longspider sa...

Nå har jeg fikset link til deg fra meg... digger bloggen din!

rita rata sa...

H: rapper du? -sá digg!
Det fikk meg til á tenke at jeg má finne/ta opp igjen underbare fritidssysler av skikkelig egenverdi. En hobby. Det piffer opp og kaster glans over livet.

rita rata sa...

:)H (igjen): Takk! Sá koselig! (tror vi er pá nett her pá likt, plutselig sá jeg comment nr 2 fra deg!) Du, har ikke kommet sá langt, skulle mailet deg, med et attached bilde av Jennie Garth! (Hun fra BH 90210)... Skal finne et nár jeg har litt tid til á sette meg ned. Ligner mest nár hun har halvlangt hár og en slags avslappet og moden look. Du kan google henne sá lenge, hvis du vil, og se om du ser noen likhet! :)

longspider sa...

Hm... nei altså noen rapper er jeg aldeles ikke, haha... tenkte mer at jeg stjeler kanskje bildet av kattepannekaken til egen blogg en vakker dag, hehe

Fikk bildene... det var jo litt av et kompliment :)

Anonym sa...

ok, da får jeg vel løse mysteriet selv.. :) men du "Skuffer" meg virkeligehter... trodde du hadde mer fantasi enn som så!!!!!! hihi

jeg tror man ønsker økt fokus på stinkende kattehold. ta for eksempel hellas: der steriliseres få katter og derme løper kattekull sidelangs og utsultede, og om kapp for å få i seg små matbiter folk kaster etter dem fra restauranter.. om kvelden springer de ned til hotellers badebasseng for å drikke, disse små, stakkars krek (HELT SANT- JEG HAR SEtt). jeg slår et slag for dyrebeskyttelsen!! i kina tror jeg sogar at man spiser katt som mat! tenk det: disse intelligente små-

hva angår denne tegningen tror jeg musehunden har mørbanket katten med stekepannen. og nå gleder han seg moderlig (sjekk forkleet) til et godt måltids mat. for sikkerhets skyld har han foret katten godt på forhånd av "instant katz" boksen bakerst i bildet. han ser med ord fram til en god biffbit. slå denne, virkeligehter!!! ;);)

forresten synes jeg ikke det er noe galt i å være eventyrlysten. tror det er viktig å leve livet til det fulle som ung. er det ikke litt fint også at unge ikke skaper så mange sperrer og hindringer for seg selv som eldre??? Det synes nemlig jeg!;)

god dag til hanulf og virkeligheter!

catt.ps! JEG lo av "rapper" misforståelsen. hihi..:)

longspider sa...

Catt: din tolkning av bildet er helt fabelaktig. Glem forøvrig ikke Egypt, der katter ansees som hellige skapninger... det tror jeg de gjør i India også - eller var det bare kuer? Uansett - denne musehundet hadde nok selv blitt mørbanket og lynsjet med stekepanner og det som verre er, hadde den bodd i et av de landene. Men jeg sier et rungede ja til stinkende kattehold, jeg... TIDY CATS Scoop fungerer flott mot stanken. Har to slike intelligente krek selv - men holder de unna Instant KATZ.

rita rata sa...

:) Cattis og Hanulf:
Ja, det er godt noen har sving pá fantasien :). Jeg syns bildet i seg selv var sá góyalt at jeg glemte helt á tenke pá om det var noen saerlig historie bak.

Amelie78 sa...

Jeg lo av bildet jeg også - faktisk uten å tenke over hvorfor jeg lo :) Var bare finurlig og komisk :)

Ha en fin kveld!

Klem fra H.