13. mai 2007

Sóndagssyssel

8 kommentarer:

Anonym sa...

lenge siden man har hørt noe særlig til åsne i det siste.. med unntak av rettsaken fra han bokhandleren som av og til tar mediespalteplass..
men hun er jo skikkelg god til å skrive! og ekte viking spør du meg. boka fra irak ble jo nærm skrevet med livet osm innsats- under bomberegn og skyting og .... hva mer!

ct.

Anonym sa...

syns hun ligner litt på claire danes jeg...noen felles trekk liksom. er boka bra eller?
jeg har ikke lest en hel bok på evigheter tror jeg. skal liksom les bilteori da, men du verden så treigt det går.
har det bra her på mysen og i morra skal jeg se på kattunger og jeg gleder meg så fælt. ungene vet ikke noe enda så hysj, hysj.
lots of love M.

rita rata sa...

C: Syns hun skriver bra. Vákent, uredd, tálsomt og deskriptivt + morsomt og alvorlig pá en gang. Leser forresten Bokhandlaren i Kabul (svensk utgave). Min fórste bok av henne. -Har fátt lyst á lese de andre ogsá; 101 dag + Med ryggen mot verden. Har du lest noen av dem?
:)

M: Hva slags bóker liker du?
Kattunger??? :) Ble det ikke hund? :)

Anonym sa...

hm.. ikke lest de andre bøkene, nei.bokhandleren tror jeg likevel er mest verdt å lese?

God 17. mai! Heia Norge;)

cattty

longspider sa...

Bokhandlerboka er på leselista mi etter forsag fra deg :)

Ellers ligger det mail fra deg i boksen min som venter på svar... har ikke glemt det, er bare litt ''treig'' (se kommentar på syster yster sin side, hehe) Den som venter på noe godt osv ;)

rita rata sa...

:) Ná er jeg ferdig med den. Givende bok! Har begynt pá en ny:
"Afrika, Europas synd" -en bok om forholdet mellom disse to verdensdelene (Afrika+Europa), livssituasjoner og ulovlig innvandring. Bóker er góy. Leve biblioteket.

Siw sa...

Bildet av "skoene" gjorde inntrykk... :-) særlig med teksten du hadde til.

rita rata sa...

SIW! Heei! Sá spennende med et nytt menneske. Lurer pá hvem du er og hvordan du havnet her "hos meg".. :) Ha en fin helg.